Thursday, December 8, 2011

Kenyang gambaran orang yang bahagia ??

Sesi melalut ketika kenyang.

Pehh mula-mula kene cakap alhamdullilah dulu, dengan 2 cupak beras aku masak tadi bole membuatkan aku sendawe senyum (hahahaha camner nak wat muka cam tu ?)

Dalam malas-malas begelar sebagai lelaki bujang ( hahahaha) aku gagah kan jugak diri ni nak ke dapur walaupun jam kat dinding menunjukkan hampir 11.30 malam. Mula aku memang tak rancang nak masak-masak ni, sebab petang tadi waktu kerja hujan bukan main lebat lagi, aku pun nak tak nak kene balik umah redah hujan.

Bayangkan kalau pas  kene hujan pastu terus mandi kat jamban, pas mandi lepak-lepak kat dalam umah, dia punye malas tu pehhhh memang terbaik ar hahahaha.

Waktu aku duk lepak-lepak tu memang tak trpikir nak memasak ni ntah cam ner leh teringat duit de satu ringgit je, atas faktor tu laa kot aku ke dapur.

Menu aku masak tak la cam masakan keluarga tapi aku cuba-cuba la juga nak wat suasana berkeluarga punye masakan, aku wat ikan masin masak paprik (hahahaha)

Eh jap-jap !!

Tapi skang aku tengah hangin ngan member aku ni.. dia kacau line aku nak bermanja-manja dengan tv.. dah la keja satu tempat, time balik kerja pun sama, pastu siap-siap mandi ape semua ada je dia datang umah nak tengok tv. kalau rancangan tv tu sedap-sedap ok la jugak, ni kalau lepak dari magrib bawak ke time aku nak tido manjang tengok katon memang nak kene teranjang die ni nanti.. aku sabo je ni..



Hilang mood perut kenyang aku !!



No comments:

Post a Comment