Friday, June 3, 2011

cerite dah basi ??

Huhuhu aku tak tau aku dah post ke belum pasal cerite aku nak exam ni ..  Kalau aku dah ter post dulu-dulu korang wat-wat tak perasan je laa ea huhuhu..

Ni cerite pasal sehari sebelum aku nak start exam.. tapi cerita ni tergantung kot~
Alang-alang aku ade jumpe time aku selongka folder-folder lame aku kat laptop aku ni boleh plak jumpe cerite sekerat jalan ni.

Hahahah harap-harap sape yang bace tak rase tergantung atau rase ingin tau kisah selepas tu sebab aku pun dah tak ingat nak sambung cerite tu..
Hurmm bace je laa kalau korang rajin nak membace kisah aku nak mengadap minggu horror aku tu huhuhu..


Tajuk : Laporan harian minggu exam aku...

Selasa (27/04/10)

10.30 pagi

Bangun tido, dgn keadaan mamai call office kolej tnye ade org x kt bahagian pendaftaran subject.. die org ckp ade.. aku pun laju2 pegi mandi.. pas siap2 smue.. terus pegi bilik en congo (bukan nme sebenar)

En congo: eh awal ko bangun ari nih ?? ade kertas ke ??
Aku: xde, aku bru nak pegi ambik slip exam aku nih..
En congo: erkk baru nak amik ke ??
Aku: ha.ah huhuhuhu..

*dengan tak banyak mase aku terus blah dari bilik en congo..
Sampai kat office kolej kerani tanye aku..

Kerani: awak nye exam kul brape nih ?? baru nih nak amik ??
Aku: ermm ari nih tak de esok baru ade..
Kerani : baru ari nih nak amik ?? orang lain minggu lepas daa amik..
Aku: owhh yke?? ( dalam hati aku cakap macam laa kalau minggu lepas datang bleh dpt.. budak2 tak besepah pulak beratur nak amik slip exam)

*dah selesai semue aku pun bejalan menuju ke cafe kolej sorang2...

11.30 pagi

Pak din teh ais 1, karipap 3 ngan suria sebatang.. aku cakap kat tokey cafe tuh.. Huh aku ade rokok kat bilik sekotak luffman king saiz ( dalam ati mase mintak suria tu aku cakap ape punye pembaziran dah ade rokok tapi beli lagi rokok batang), tapi aku mula2 tak bajet pun nak duk  kat cafe tu sambil layan jiwa sorang2..
Sambil layan jiwa mulut xberenti kunyah karipap disusuli sedut teh ais.. 

Perghhhh awek  cun lalu depan aku keh keh keh.. tapi aku sorang2, die ber 2.. agak mustahil nak wat kelakuan kurang malu time camtu.. so aku pun wat keras cam batu, usha pokok2 dgn rumput kat sekeliling sambil mate menjeling tengok awek cunt tuh hahahah..

*selang 30 minit duk asik layan jiwa sorang2.. dari jauh aku Nampak kelibat Pijoy (bukan nme sebenar) menuju ke arah cafe.. (dalam ati aku fuhh lega ada jugak member nak besembang)

Die sampai je kat meja aku, terus aku start dengan mukadimah.. heh bru abis jawap exam ke ??
Pijoy: ha.ah
Aku : amacam ok x ??
Pijoy : boleh laa..

*pang pung pang pung pang jam daa kul 1 tngh ari..

Aku pun blah dari situ terus balik bilik..
Tengok jam daa kul 1.15 tngh ari, hurmm dalam ati aku cakap ( kul 2 aku nak stdy) time tu aku tengah on fb aku yang dah lame tak aktif tu.. huh ketagih gile kalau daa bukak fb nih..

2.00 petang
Aku tngk jam daa kul 2, aku cakap dah sampai mase nak stdy ni.. tapi nafsu fb aku lagi kuat dari nak stdy.. aku ckp kat diri aku lagi 30 minit aku stdy.. ( taik betoi penangan fb nih)

2.30 petang
Akibat dari duk mengadap laptop dengan mate xreti nak bekerdip.. so aku jadi letih.. hurmmm xjadi nak stdy.. aku pekene tido pulak dahh..

4.00 petang
Aku bangun dari tido, adehhh perot plak lapor.. cehhh pegi cafe jap bunkus nasik, makan punye makan.. sedar2 dh abis.. duk menyandar,minum air terus sambung isap rokok cap luffman king saiz. Fuhhh legaaa..

4.30 petang
Huh baru nak start bukak buku.. (gile betoi satu ape pun xhafal lagi nih) layan punye layan hp aku pulak bunyi.. si Jonos (bukan name sebenar call suh amik note untuk subject  dot dot dot) Alahhh time2 cam ni lahh nak suh amik tu amik ni..
Aku pun sarung baju terus pegi koperasi amik note.. dah duk situ pekene plak sembang.. lalalalaalalalala 10 minit tebuang cam tu.. (rugi2)

5.15 petang
Balik bilik sambung bace semule, tengah duk kalut2 cari point, terpandang pulak jam.. jam dah kul 6.20, aduhhh ade cerite best kul 6.30 nih.. kepale aku dah piker nak bukak tv pulak.. huh kacaw tu lahh..

6.30 petang
Layan tv sampai abis cerite tu.. (huh pade hal satu ape aku xhafal, esk daa nak exam)

7.45 mlm
Layan mandi

Hah time ni aku pun dah tak ingat. Sebab maase aku selongka-selongkar folder lame-lame aku, boleh pulak jumpe cerite tergantung sampai Layan Mandi ni je huhuhuh.. Nak suh aku taip ?? Aku pun tak ingat...
Tergantung laa sampai di situ Keh Keh Keh~

No comments:

Post a Comment