Sunday, May 22, 2011

ok masa sudah sampai...

Hah ni dapat laa sikit curi-curi masa untuk aku update blog yang dah besarang, behabuk, berlumut.. ( munkin ??) hahaha.. Taknak buang mase.. aku terus cerite pasal pratikal aku..

Ahh pratikal aku dah abis.. Adekah aku bejaye beli sebuah motor ?? ohh tidakk.. Tak bejaye pun.. Jangan kata motor.. kunci motor pun aku tak dapat..

Tapi aku berjaye membeli sebuah mesin basuh automatik 9KG keh keh keh.. banger betoi laa bile time muda-muda ni dapat beli mesin basuh sendiri yang kedua pulak tu.. hahahaha.. yang pertame aku beli time aku tengah belajor dulu tapi mesin tu ade kat umah sewa aku..

Punca aku beli mesin basuh ni sebab kemalasan nak membasuh baju.. Aku kalau setakat pegi kerja nek bas ke teksi ke tu takde hal lagi.. tapi kalau baju tak leh nak basuh.. Pehhhhhh boleh sasau huhuhuhu..

Hurmmm aku tak leh nak taip panjang-panjang sebab aku kejor mase skang ni..
tapi ape aku nak bagi tau aku dah abis pratikal, nanti aku crite pasal aku tengah pratikal .. kejadian-kejadian pelik tapi benar.. kejadian gelak-gelak nagan macam- macam ler..

Sekarang ni aku tengah pening sape nak tolong aku translate kan aku nye pratikal report dari bahase melayu ke bahase orang putih ???????????????


*hah spe nak jawap ni???

No comments:

Post a Comment