Monday, March 22, 2010

CHAPTER 5 (exchange rate derivatives)

Ade satu pagi yang salju lagi harmoni, ketika aku memulas trotel (tali minyak moto) dengan senyuman dan keazaman yang jitu menuju ke kelas. (kelas tu start kul 8 pagi tapi waktu menungang moto ke kelas jam lagi 5 minit kul 9.... )

huhuhuh muke kawan aku daa lain macam tengok aku..sebab mase die nak kejut aku pagi tu aku bukan mensemangat bukak pintu dan cakap " AKU DAH BANGUN" eheee wayang je tu kehkehkehkeh.. die blah je dari pintu bilik terus pekene tilam semule hahahaha~

Pas siap mandi-mandi ala kerbau aku kuar toilet terus sarung baju, boxer dengan seluar. Aku dah brape tahun tak pakai minyak rambut dengan selamber isi semue fail-fail dalam beg, terus pegi bilik member aku.

Hah John tunggu pe lagi !! jom laaa daa lambat nih~ <----- siape yang lambat sebenornye ?? kehkehkekeh..

Baru je member aku nak sarung beg, aku dengan konfiden cakap.. Ko lepak dulu.. Aku de appoiment laa.. ZaazzzZ die terus muncung hahahahaha.. Aku sakit perut laa pulak. Gile ape nak tahan kalau kelas 2jam huhuhuhu..

Pas siap-siap semule aku dengan si John (bukan name sebenar) terus ke kelas..

Sebelum masuk kelas aku pesan kat John~ "kalau Lect tanye kenape lambat cakap moto tak leh start tau !!" dengan selamber John jawap~ " tak payah, dah memang muke hari-hari pegi lambat"

Masuk-masuk kelas wat muke tak besalah je hahahahha..

Hah awak ni paper test yang minggu lepas, taniah ade peningkatan.. Aku daa senyum riang huhuhu.. Tertulis besar-besar kat paper test aku tu 5/40 kehkehkehkeh bange beb hahahahah.. (Hantu betoi dalam hati)

Tengah duk syok-syok layan jiwa dalam kelas tu.. Tibe-tibe Lect aku~ "awak bace dari How MNCs Use Forward Contracts" erkk aku pun tekebil-kebil cari note huhuhuhu..

Aku ni de masalah dengan bahase english, kalau setakat english cap ayam tu boleh lagi laa aku bedal, aku pun bace laa slow-slow.. "kuat la sikit" sergah Lect aku huhuhuhu..

Pom pang pom pang sampai kat nombor-nombor aku stop sebab kalau nombor 1, 2, 3, sampai puluh-puluh aku bleh sebut lagi.. Ni daa sampai kosong nak dekat 7 anka gile ape suruh aku sebut ikut skema..

Aku pun try ler.. "erk one milion.." tekebil-kebil aku sebut sampai laa yang aku betoi-betoi kompius "ermmm arrr errrmmm arrr three hundred forty-eight milion thousand" dengan sepantas kilat Lect aku starting "kahkahkahkahkah" di susuli budak-budak kelas aku plak gelak~ HAhahahahah hhahhah HAHH hhadhadh... kelas pagi tu begema dengan sorak teriak dengan gelak ketawe akibat dari bacaan aku tadi huhuhuh..

Lect: Cam mane awak bace ni ?? kalau macam ni kena balik darjah 5 semula laa.. nombor pun tak lepas lagi.. Ni dah final year..

Aku: erkkk saya kompius Sir.. Banyak sangat nombor huhuhuh..

Lect: Awak bawa calculator ??

Aku: Tak bawa Sir...

Lect: Pasal pa awak tak bawak ??

Aku: erkkk rosak Sir ( muke selamber)

Lect: Yang mane satu rosak yang kat bilik ke yang kat sini (tangan tunjuk kat kepala)

Aku: erkk due2 due rosak Sir~



Pagi tu memang aku tekene betoi laaaa dengan Lect aku tu hahahahaha...
die memang saje je tu nak bahan aku sebab selalu lambat dan lemah dalam subject die hahaha.. tapi moral kat sini die nak aku pandai membace sebenar nye hahahahah.. Trime Kasih Sir~

Aku balik kelas pastu, asal temenung mesti teringat "three hundred forty-eight milion thousand" aku tegelak hahahahahaha

No comments:

Post a Comment