Thursday, May 16, 2013

Ape bende ??

Ape bende nak merepek malam ni ye?? Lame jugak tak merepek kat blog busuk ni kah3..
Sambil-sambil tangan menaip, badan melujur atas kapet, oh syahdu barang kali( cuba bayang kan).. Ermm ni malam jumaat.. Ape bende aku nak karang ni~

 Hah mokcik ape crite?? Kah3.. Teringat Gigi kapak dan sedikit mancung kedepan dan orang nye bekace mate pule.. berloghat ganu plok tu kah3.. Pade hal tak penah jumpe..

Ape aku duk sibuk hal dia ??  Munkin ayat yang die bleh bagi kat aku ----> ade aku kesah ?? ( kate dia kepade aku) pehh ape punye bahase le..

Takpe laa.. Dia power.. Gone kan plok (bahase kampung aku) harap dia jumpe laa yang terbaik untuk diri dia.. Kalau selisih someday nanti munkin tak perasan.. Tapi sangat indah kalau di filem kan kah3..

Ni mesti orang bace tak paham ape yang aku cuba nak sampai kan..


Huhuhu mokcik-mokcik.. Mu power !!

(Guling-guling sambil menaip)

(Yang buruk tu lame-lame tenung indah juga kah3 ade bran tatap lame-lame??)

No comments:

Post a Comment