Tuesday, January 3, 2012

Tahun baru~ Sipnopsis ??

Hoyehh hahah ( konon-konon nak wat riang cam budak-budak muda tapi umur makin tua)

Hurmm bangun-bangun tido 1 hb hari tu aku dah berazam dan bertekad nak pegi cari kerje kat sekitar daerah aku duduk ni. Ape-ape kerje pun bole, pam minyak ke ape ke janji halal. Bab gaji pulak kalau masuk akal aku on je. Sape-sape yang cakap aku memilih keje aku tumbuk muke dia smapai kepale die pusing ke belakang (hahaha).

Time aku duk usha-usha kot la ada jawatan kosong sekitar pekan ni leh jugak aku try, tapi mase tu 1 hb jatuh pulak hari ahad, memang xbanyak kedai-kedai atau pejabat yang on operasi melainkan pekansari (pasar siang) kat area aku duduk ni.

Azam tahun baru punye pasal aku sambung cari kerja ke esok kan hari nye pulak, tapi lebih kurang la tak banyak tokey-tokey kedai on business die orang lagi. Dalam bosan-bosan aku usha kot-kot laa ada jawatan kosong aku terpandang la satu tempat ni nak pakai orang, aku pun try. semua bejalan lancar.

Sampai laa bab gaji aku temenung. ( kenape la kejam sangat )

Agak-agak basic RM230 bole wat loan beli motor tak ??


*Cerite ni panjang tapi aku malas nak menaip sebab waktu sekarang ni 4.15 pagi.  Lagi pun bukan waktu yang cantik untuk menaip (hahaha) sekarang ni waktu best wat taik mata je (hahaha)

Ni kire cam sipnopsis laa.dulu.kang aku celik mata tengah ari kang aku sambung cerita ok ??


TetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttzzzZZZZZZZ.........

No comments:

Post a Comment