Sunday, December 12, 2010

rajn sikit

Wohh ari ni aku ade mood rajin sikit nak menaip ni haahaha (gelok tak tau sebab).. Aku tak tu nak cerita pasal ape ni, tapi tangan memang rajin nak menaip..

Angap je laa aku menaip ni dalam keadaan tak sedar (cam maner tu ??)

Alaaa kire cam bawa motor ke kerete dalam keadaan mengantuk, pastu sedar-sedar dah sampai (boleh bayang kan ??)

Ni menaip lain la sikit dari memandu tapi feel dia same jelah kot cam orong mengantuk memandu..

Kite tengok la ape jadi bila aku menaip dalam keadaan rajin tak betempat ni.. Ape cerite yang terhasil nanti hahaha..

*sekadar provokasi


Urmm aku nak taip ape ni ?? (dah 2 kali aku tanya diri aku sendiri) Ermmm aku try laaa cerita tapi dari mane nak start ni...

Petang-petang ahad cam ni kalau ada goreng pisang syok jugak dapat makan. Tapi aku ngidam nak tengok cerita perang time cam ni..Kalau ada memang syok dapat dengor bunyi peluru pehhh... Pastu ada bom lagi.. Mata layu leh jadi segar uhuhuhuh...

Tapi tak ada tu la.. Ni sebaba aku tengak duk menaip entah ape ke benda (nanya laa siape bace) aku pun tak tau..

Yang sebenor nye aku mengantuk tapi malas nak tido petang, pastu tangan pulak tetibe rajin tak betempat nak menaip ni.. Mate pulak layu, dalam kepala nak tengok cerite perang, perut nak goreng pisang.. aduhh yang tak syok kat tv9 upin dengan ipin.. Pehh memang mendayu-dayu laa kepala ni nak mintak bantal,,

Eh banyak jugak aku dapat menaip hahaha (baru perasan)

Petang ahad yang tak brape nak syok ler minggu ni huhuhuhu...
Mujur la tangan ni rajin sikit..

(5.40 petang ari ahad)

No comments:

Post a Comment