Friday, November 5, 2010

Eh eh dah bulan 11 ??

Huhuhu sedar tak sedar dah masuk bulan 11 dah skang ni..Macam-macam benda nak di siapkan bulan 10 hari tu..Sampai lupe mende-mende penting yang belaku kat sekeliling huhuhu..

Ape-ape pun syukur sebab sikt demi sikit aku dapat selesai kan pekare-pekare yang aku kene buat tu...

Kesempatan ni sempat jugak lah aku nak menaip panjang sikit kat blog aku ni, sebab yang bulan lepas banyak copy n paste dari menaip..

Ermm cerita banyak tapi cam biasa laa bila dah malas ni memang wat cam mane pun tak menjadi hahahaha..

Nanti-nanti laa aku taip panjang sikit.. tengah cari mood rajin eheee~



*Huh syahdu-syahdu dapat menyandar sambil tengok tv keh keh keh

2 comments:

  1. Siapkan la dulu mende2 yg penting tu ya..happy blogging..

    ReplyDelete