Tuesday, February 2, 2010

suka suki

Ermm dah lame aku try msg die, ingat-ingat lupe aku laa die reply hujung tahun lepas. Kekekekeke ketawe je laa yang bpleh gambarkan betape seronok bile die reply msg aku, hurmm walaupun tak banyak mane aku abiskan kredit msg die tapi cukup wat aku tesenyum.

Aku pun tak tau kenape tibe-tibe rase nak send msg tu kat die.. Ahh lantak laa die nak cakap pe, janji aku ingat jugak kat die kekekeke..

Kadang-kadang syok sendiri best jugak, aku leh imaginasikan mane-mane gadis yang aku suke.. Memang takleh nak dinafikan keseronokan tu same kalau kaitkan dengan couple kekeke. Ok-ok serius balik, Ermm sambung balik yang pasal msg tadi.

Die tu aku tak tau laa nak cakap camner, tapi kalau aku jadi die pun munkin demand aku tinggi jugak kot kekekek.

Ye aku sedor aku blajo tak tinggi, muke pecah umah (aku memang penah wat keje cam tu tapi dalam sektor perumahan ek )duit ? hurmmm sikit pun takde dalam simpanan.

Bialah nak cakap ape pun, tapi aku tetap suke kat die.

Gua kalau sayang kat orang, gua tak tunjuk.
Gua rilek dan perhatikan dari jauh je.

No comments:

Post a Comment