Monday, January 25, 2010

erkk time tido siang ku~

Cakap pasal tido memang best nak pulak time pas makan tengah ari.. Perghhh memang syok, xdapat nak taip camner perasaan tu bila badan tengah landing atas katil.. Memang best.

Tapi kalau tido aku rase cam satu kerugian pulak sebab mensia-sia kan watu camtu jee. Aku ade pikir-pikir sambil berangan-angan sebelum mate telelap dulu. Aku ingat nak beli moto cross yg model BKZ 160 tu. Tapi aku xda simpanan langsung. Moto tu aku de usha kt mudah.com harge 2and lebih kurang Rm5000 ke Rm6000 camtu la. Aku pun duk laa memikir camner nak dapatkan duit tu.

Aku congak-congak kalau aku wat kerja partime bole dapat Rm2000 dalam masa 3 atau 4 bulan mendatang. Lagi Rm3000 tu pakai duit loan study aku kekekeke. Tapi persoalannya adakah bejaye aku mengumpul duit sebanyak Rm5000 dalam mase 3 atau 4 bulan mendatang nanti ??

Hrmmm baru-baru nih jugak aku de tenampak mesin printing baju 4 dalam 1. Maksudnye mesin tu boleh print kat baju, kat cap, kat mug ngan plate. Harga dalam linkungan Rm3200, aku duk pikir2 balik kalau beli motor yang harge Rm5000 tu dengan beli mesin printing tu, lebih baik kalau beli mesin printing..

Aku da start berangan keekekekkee..

Kalau beli mesin printing, tu ibarat aku beli mesin cetak duit hahahahaha.. Makin banyak aku cetak, makin banyak laa duit. Kalau beli motor, makin aku makeup motor tu makin kurang laa duit dan makin betambah pening la kepale aku nak cari duit.

Masaalah nye dari mane aku nak dapat kan duit dengan kadar segere ???

huhuhuhuhu sambil2 memikir kan nyee aku pun tertido~ 2.45 petang

No comments:

Post a Comment